half logo

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در خانه تهران

فیزیوتراپی در منزل تهران در خانه

یکی از خدمات کلینیک فیزیوتراپی رادین فیزیوتراپی در منزل است. تیم ما در جهت رفاه حال بیمار تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای درمان در منزل بیمار انتقال میدهد. همچنین فیزیوتراپی رادین امکان انتقال دستگاه های فیزیوتراپی را نیز به منزل و خانه شما دارد. ویزیت در منزل تخصص ماست. با توجه به تعداد بالای ویزیت هایی که داریم توانسته ایم یک تیم مجرب متشکل از فیزیوتراپیست های آقا و خانم در تمامی مناطق تهران و شهرهای اطراف داشته باشیم. و به شما عزیزان هموطن خدمت رسانی کنیم.

 

در حال حاضر کلیه خدمات فیزوتراپی در منزل تهران؛ در تمامی مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب تهران با هماهنگی قبلی قابل رزرو و ارائه میباشد.

فرآیند ثبت درخواست

1. ابتدا درخواست خود را از طریق فرم یا تماس تلفنی ثبت می‌کنید. سپس در نوبت قرار میگیرید.
2. کارشناسان کلینیک رادین با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، درخواست شما نهایی می‌شود.
2. کارشناسان کلینیک رادین با شما تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، درخواست شما نهایی می‌شود.

4. پرسنل و فیزیوتراپیست متخصص با تجهیزات لازم در محل حاضر شده و خدمت مورد نظر شما را انجام می‌دهد.

فیزیوتراپی در خانه

فیزیوتراپی در منزل تهران

فیزیوتراپی در منزل Physiotherapy at home

فیزیوتراپی از جمله خدماتی است که افراد با دردها و آسیب‌های مختلف به آن نیاز پیدا می‌کنند. با توجه به اختلاف کم فیزیوتراپی در منزل با فیزیوتراپی در محل کلینیک و پوشش بیمه تکمیلی، خدمت فیزیوتراپی در منزل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله به معرفی خدمت فیزیوتراپی در منزل توسط کلینیک فیزیوتراپی رادین تهران و نحوه آن خواهیم پرداخت.

از جمله خدمات کلینیک فیزیوتراپی رادین، می‌توان به فیزیوتراپی در منزل اشاره کرد. مجموعه رادین با به کارگیری کادر متخصص و دوره‌دیده به ارائه این خدمات در منزل و محل کار  شما میپردازد. از جمله قابلیت‌هایی که مجموعه رادین در این خدمت به کاربران ارائه می‌دهد میتوان به موارد زیر اشاره کرد: 

انواع خدمات فیزوتراپی در منزل

مراحل فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

کلینیک فوق تخصصی فیزوتراپی رادین کلیه خدمات فیزیوتراپی در منزل را در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران، و جنوب تهران با بهترین کیفیت به شما هموطنان عزیز ارائه میدهد.

فیزیوتراپی بدون مراجعه به مراکز درمانی با کلینیک فیزیوتراپی رادین

حضور فیزیوتراپیست در منزل

فیزیوتراپی در منزل غرب تهران

در نخستین جلسه فیزیوتراپی در منزل، فیزیوتراپیست بیمار را ارزیابی خواهد کرد. این ارزیابی شامل بررسی سوابق پزشکی و معاینه فیزیکی است. پس از اینکه فیزیوتراپ درک کاملی از مشکل بیمار پیدا کرد یک پلن درمانی در نظر می‌گیرد و در همان جلسه اول کار درمان را آغاز میکند. بازه زمانی جلسه اول فیزیوتراپی بسته به شرح حال بیمار ممکن است متفاوت باشد. در جلسه اول بهتر است یک یا دو نفر از اعضای خانواده در کنار فرد آسیب دیده باشد تا برنامه تمرینی و نکاتی که توسط فیزیوتراپیست گفته شده را یادداشت کنند و با بیمار تمرینات را انجام دهند.

انتخاب محل مناسب در منزل

فیزیوتراپی در منزل شمال تهران

محیطی که خدمات فیزیوتراپی در منزل و خانه شما انجام خواهد شد بسیار اهمیت دارد ، برای فیزیوتراپی در منزل سعی کنید بهترین محل را انتخاب کنید. این محل باید دارای نور کافی و دمای مناسب باشد .فیزیوتراپیست امکان دارد با خود وسیله هایی را به منزل شما بیاورد بنابراین اطمینان داشته باشید که فضای کافی برای جا به جا شدن و تمرینات فیزیوتراپی وجود دارد. در اتاقی که فیزیوتراپی انجام خواهد شد وسیله های تیز و بزرگ و خطرناک وجود نداشته باشد. همچنین بهتر است تمامی جلسات در یک اتاق و یک خانه باشد تا هم برای بیمار و هم برای فیزیوتراپیست رفت و آمد میسر باشد.

آرامش و سکوت منزل

فیزیوتراپی در منزل شرق تهران

در طی پروسه درمان وجود آرامش و سکوت بسیار مهم است. زمان جلسه فیزیوتراپی باید طوری تنظیم شود که وقفه ای بوجود نیاید. اگر حیوان خانگی دارید در اتاق دیگری بگذارید. ورود سر زده افراد و یا بودن کودکان در محل فیزیوتراپی برای هر دو طرف یعنی هم بیمار و هم متخصص فیزیوتراپی میتواند نگران کننده باشد.تلفن و موبایل خود را خاموش کنید تا فیزیوتراپیست کاملا برای کار خود تمرکز داشته باشد.

هرچقدر درمان با تمرکز و دقت بالاتر انجام گیرد متقابلا سرعت بهبودی هم بالاتر خواهد رفت. پس تمام تمرکز خود و محیط را معطوف به فیزیوتراپی در منزل کنید.

تمرینات بعد از فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل جنوب تهران

در بیشتر موارد درمانی فیزیوتراپ به بیمار برنامه تمرینی می دهد که طبق این برنامه بیمار ورزش هایی را برای بهبود وضعیت خود و تسریع در درمان انجام دهد. تمریناتی که فیزیوتراپیست به شما میدهد حتما باید انجام دهید تا روند بهبود خود را سرعت ببخشید. زمان رسیدن به اهداف توانبخشی به طور مستقیم بستگی به این دارد که شما برنامه تمرینی و نکاتی که فیزیوتراپیست گفته است را با دقت گوش داده، یادداشت کنید و طبق برنامه عمل کنید.

پس تمرینات و برنامه ها تا جلسه بعدی که فیزیوتراپ در منزل شما حاضر میشود را جدی بگیرید. 

در چه مواردی به فیزیوتراپی در منزل نیاز داریم؟

فیزیوتراپی در منزل تهران

فیزیوتراپی فقط مختص بیمارانی که سکته مغزی یا شکستگی داشته اند نیست، فیزیوتراپی برای بیماری های مختلفی موثر است. برای مشکلات عصبی، درد،مشکلات عضلانی،ارتوپدی،قلبی و تنفسی میتوان از علم و انواع متدهای فیزیوتراپی استفاده نمود.
لیستی از رایج ترین دلایلی که افراد مختلف به کلینیک فیزیوتراپی مراجعه می کنند و یا از خدمات فیزیوتراپی در منزل رادین استفاده میکنید.

● آرتروز مفاصل

● گردن درد و کمر درد

● عدم تعادل و ضعف حرکتی

● خستگی و ضعف جسمانی مزمن

● تقویت عضلات قبل و بعد از جراحی

● عوارض سرطان و شیمی درمانی

● آموزش های مرتبط با تناسب اندام و سلامتی

● توانبخشی قلبی و درد قفسه سینه

● مشکلات تنفسی و ریوی

● مشکلات زانو ، مچ پا و پا کشاله

● توانبخشی قبل و بعد از زایمان

● رگ به رگ شدن معمول و کشیدگی عضلات اندام ها و اسپاسم

● توانبخشی عصبی ، مانند سکته ی مغزی و آسیب نخاعی یا ضربه به سر

● آسیب های ناشی از ورزش و فعالیت های بدنی

● صدمات ناشی از کار مانند صدمات حرکتی مکرر ، تصادفات ناشی از لغزش و سقوط و سایر ضربه ها

● مشکلات شانه ، بازو ، دست و مچ ، مانند سندرم تونل مچ دست و التهاب تاندون شانه و آسیب های کتف

فیزیوتراپی در منزل تهران مناطق شمال،غرب،شرق و جنوب تهران

فیزیوتراپی در منزل تهران

با توجه به بزرگی شهر تهران و ترافیک بالا بهتر است فیزیوتراپیستی که قرار است به بیمار شما خدمات فیزیوتراپی در منزل ارائه دهد به محل شما نزدیک تر باشد. فیزیوتراپیست های ما در تمامی نقاط شهر تهران امکان ویزیت دارند در هر روز دهها فیزیوتراپیست رادین در سطح شهر تهران خدمات فیزیوتراپی در منزل ارائه میدهند، در زمان تماس شما و درخواست ویزیت، ما نسبت به وضعیت بیمار و منطقه ای که هستید نزدیک ترین و مناسب ترین فیزیوتراپ را معرفی خواهیم کرد. 

بیمار در شمال تهران، غرب تهران، شرق تهران و یا جنوب تهران باشد تفاوتی در ارائه خدمات کلینیک فیزیوتراپی رادین ندارد; ما در هر چهار منطقه تهران سریعا ارتباط شما را با فیزیوتراپ های خود برقرار خواهیم کرد. 

کلینیک فیزیوتراپی رادین که یکی از بهترین فیزیوتراپی تهران نیز شناخته میشود، برای منزل و حریم خصوصی شما اهمیت ویژه ای قائل میباشد به همین منظور از متعهدترین و معتبرترین پرسنل خود برای فیزیوتراپی در منزل شما بهره خواهد برد، که هیچگونه جای نگرانی برای پروسه درمانی شما وجود نداشته باشد.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

کلینیک فیزیوتراپی رادین برای راحتی بیماران خانم خود، برای خدمات فیزیوتراپی در منزل بانوان و کاردرمانی از متخصصین خانم استفاده میکند. در حال حاضر ما در همه مناطق تهران فیزیوتراپی خانم برای ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل داریم. برخی به دلایل خود که کاملا قابل احترام است، ممکن است فیزیوتراپی در منزل را توسط خانم بخواهند که خوشبختانه این امکان در کلینیک فیزیوتراپی رادین با هماهنگی قبلی میسر میباشد.

مزایای انجام فیزیوتراپی در منزل برای بیمار

فیزیوتراپی در منزل امری نسبتا رایج است و بسیاری از این خدمت بهره می‌برند. مزیت‌های فیزیوتراپی در منزل نسبت به فیزیوتراپی در کلینیک‌ها به‌شرح زیر است:

✔ اتلاف وقت در ترافیک و مراکز مختلف درمانی ازجمله مشکلاتی است که با زندگی شهری گره‌خورده است. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن وقت برای مراجعه به مراکز درمانی، درمان خود را به تعویق می‌اندازند و به زمان دیگری موکول می‌کنند. فیزیوتراپی در منزل راه‌حلی مناسب برای این دسته از افراد است.

✔ بسیاری از افراد آسیب‌‌دیده که کم‌توان هستند شرایط مراجعه روزانه به فیزیوتراپی را دارند و برای بهبود روند درمان و ارتقای عملکرد جسمانی خود به فیزیوتراپ نیاز دارند. در این شرایط، وجود فیزیوتراپیست در منزل می‌تواند کمک بزرگی به این افراد بکند.

✔ یکی دیگر از مزایای قابل توجه انجام فیزیوتراپی در منزل حضور اعضای خانواده در کنار بیمار است. آن‌ها می‌توانند در صورت بروز مشکل به کمک او بیایند. اتفاقی که شاید در صورت حضور در کلینیک‌ها رخ ندهد و بر نگرانی افراد بیفزاید.

✔ افراد در خانه احساس امنیت بیشتری دارند و با خیال راحت‌تری می‌توانند فعالیت‌های خود را انجام دهند. انجام تمرین‌های فیزیوتراپی در محیطی آرام به انجام آن به بهترین شکل ممکن کمک می‌کند.

✔ فیزیوتراپیست با حضور در منزل می‌تواند از نزدیک حرکات بیمار را رصد و نظارت کند تا بیمار به درستی حرکات را انجام دهد و در صورت لزوم به افراد راهکارهای اصلاحی ارائه دهد.

✔ انجام فیزیوتراپی سالمندان در منزل می‌تواند آنها را از خطراتی نظیر استشمام هوای ناسالم و نشستن در سالن‌های انتظار عموما شلوغ و پر سر و صدای مراکز درمانی در امان نگاه دارد.

مواردی که بیان شد تعدادی از مزایای فیزیوتراپی در منزل بود. برای ثبت درخواست فیزیوتراپی در منزل بر روی عکس زیر کلیک کنید. با ثبت اطلاعات اولیه خود در صفحه باز شده، کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت و زمان مراجعه فیزیوتراپیست را با شما هماهنگ خواهند کرد.

فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان

فیزیوتراپی با دستگاه لیزر پرتوان به تازگی در پروتکل های درمانی بخصوص با هدف مدیریت درد استفاده می شود. معمولا در کلینیک ها سایر مداخلات درمانی را به لیزر درمانی افزوده تا بهترین نتیجه حاصل شود .استفاده از لیزر پرتوان با طول موج صحیح و دقیق برای استفاده در بافت های عمقی تر بکار میرود. لیزردرمانی با استفاده از انتقال انرژی به روشی طبیعی موجب تسریع ترمیم و بازسازی بافت می شود.

 لیزر پرتوان بخصوص در درمان آسیب های ارتوپدی همانند استرین عضلانی، بد راستایی مفاصل، کمر درد و گردن دردی که بدنبال بیرون زدگی دیسک ایجاد می شود کاربرد دارد. بطور کلی لیزر پرتوان دو حالت مقطع (پالس) و مداوم (کانتینوس) دارد که حالت اول برای اثرات ضد درد، تحریک گردش خون و اثرات ضد التهابی کاربرد داشته و حالت دوم برای اثرات گرمائی و شل کردن عضلات است. موارد منع استفاده از لیزر پرتوان شامل سرطان، بارداری، داشتن باتری قلب و برای کودکان بخصوص در صفحات رشد می باشد. شما میتوانید برای خدمت فیزیوتراپی در منزل با لیزر پرتوان کلینیک رادین با ما در تماس باشید.

خدمت فیزیوتراپی در منزل برای چه بیماری‌هایی مفید و کاربردی است؟

فیزیوتراپی در منزل برای بیماری‌های مختلفی قابل انجام است و افراد با اختلال‌ها و مشکلات مختلف، می‌توانند از خدمات فیزیوتراپی در منزل بهره‌مند شوند. در زیر لیست بیماری‌هایی که فیزیوتراپی در منزل برای آن مفید است، آورده شده است:

فیزیوتراپی بیمار آلزایمر در منزلمعمولا بیماری آلزایمر برای افرادی رخ می‌دهد که خود به تنهایی توان رفتن به مراکز درمانی را نداشته و برای رفت و آمد نیاز به کمک خانواده خود دارد. در صورتی هم که به علت اتفاقاتی مانند تصادف، فردی دچار آلزایمر شود، باز هم توان رفتن به محل فیزیوتراپی را نخواهد داشت. از این رو فیزیوتراپی بیمار آلزایمر در منزل می‎‌تواند انتخاب مناسبی برای اینگونه افراد باشد.
فیزیوتراپی بیمار ام اس در منزلبیماری ام اس نوعی بیماری خود ایمنی است که برای  بهبود آن روش های درمانی متفاوتی تجویز می شود. علاوه بر روش درمانی دارویی برای ms نوع دیگری نیز برای درمان وجود دارد که کاربرد بیشتری دارد و آن فیزیوتراپی بیمار ms در منزل است.
فیزیوتراپی بیمار سرطانی در منزلامروزه توانبخشی بیمار سرطانی یکی از روش‌های نوین درمان بیماران سرطانی محسوب می‌شود. با افزایش روش‌های نوین فیزیوتراپی بیمار سرطانی، امید به زندگی در این بیماران افزایش پیدا کرده‌ است.
فیزیوتراپی سکته مغزی در منزلفردی که دچار سکته مغزی شده باشد، سلول‌های جدید در مغز وی رشد نمی‌کند. بنابراین سلول جدیدی برای جایگزینی سلول‌های قدیمی وجود ندارد. برای اینکه مغز بتواند توانایی خود را برای تولید سلول‌های مغزی جدید بدست آورد تا جایگزین سلول‌های مغزی قدیمی شود، فیزیوتراپی به کمک مغز آمده و با ارائه‌ی تمرینات ویژه، کمک به تولید سلول‌های جدید مغزی می‌کند.
فیزیوتراپی پارگی رباط صلیبی در منزلوظیفه‌ی رباط صلیبی در زانو جلوگیری از لغزش استخوان ساق پا در زیر استخوان ران میباشد. به همین علت است که ورزشکاران با آسیب دیدن رباط صلیبی قادر به ادامه‌ی ورزش نیستند و اینجاست که فیزیوتراپی در منزل به کمک فرد آمده و می‌تواند دامنه‌ی حرکتی پای فرد از قسمت زانو را با ارائه‌ی تمرینات ویژه بهبود ببخشد.
فیزیوتراپی بیمار پارکینسون در منزلاز آنجایی که پارکینسون یک بیماری از نوع اختلال در حرکت فرد محسوب می شود، بنابراین موثرترین روش درمان این بیماری فیزیوتراپی است که بیش از دارو در بهبود وضعیت فرد تاثیر می‌گذارد.
فیزیوتراپی شانه یخ زده فیریز در منزلدر صورتی که شانه فردی دچار درد، خشکی و گرفتگی یا به اصطلاح فریز شده عضلات شود، به این حالت به اصطلاح شانه‌ی یخ زده گفته می‌شود. برای درمان شانه‌ی یخ‌زده، موثرترین روش فیزیوتراپی در منزل می‌باشد که باید توسط متخصصین آن صورت بگیرد.
فیزیوتراپی تنفسی در منزلفیزیوتراپی تنفسی با تقویت عضلات تنفسی، موجب بهبود روند نفس کشیدن در افراد شده و باعث کمک به عادی شدن روال زندگی بیماران می‌شود.

تماس برای فیزیوتراپی در منزل
کلینیک فیزیوتراپی رادین

تمام تلاش مجموعه ما سلامتی شما هموطن گرامی میباشد. چناچه پس از مطالعه این صفحه تمایل به درخواست فیزیوتراپی در منزل تهران دارید،

 میتوانید از راههای ارتباطی زیر استفاده نمایید.

فرم رزرو آنلاین نوبت

میتوانید از طریق فرم زیر اقدام به مشاوره و رزرو نوبت برای فیزیوتراپی در منزل در تهران نمایید.

آدرس فیزیوتراپی شمال تهران

 در نقشه گوگل

google map

آدرس کلینیک فیزیوتراپی رادین: اقدسیه، موحد دانش، عزت انتظامی، خیابان آستان، بن بست ندا پلاک 2

فرم رزرو نوبت و مشاوره