شاک ویو تهران

شاک ویو تراپی چیست؟

در بهترین کلینیک شاک ویو تراپی تهران

امواج صوتی در شوک ویو درمانی، یک روش پزشکی، برای ترمیم بافت آسیب دیده هستند. امواج صوتی قدرت تسریع روند بهبود، کاهش التهاب و بهبود گردش خون را دارند. به طور معمول، شاک ویو تراپی برای درمان انواع زخم ها استفاده می شود.

شاک ویو تراپی تهران (2)
شاک ویو تراپی شمال تهران (2)

شاک ویو تراپی چگونه انجام می‌شود؟

در بهترین کلینیک شاک ویو تراپی شمال تهران

فیزیوتراپ شما ممکن است پس از تعیین محل درد و اینکه امواج شوک درمانی بهترین اقدام است، ژل را روی ناحیه دردناک بمالد، وی در فاز بعدی از دستگاه شاک‌ویو تراپی استفاده می کند. این دستگاه از یک هندپیس تشکیل شده است که یک پرتابه کوچک و سریع شلیک می کند. انرژی پرتابه به اپلیکاتور منتقل می‌شود که امواج ضربه ای شعاعی ایجاد می کند که از بدن عبور کرده و توسط آن جذب می شود. می توان فشار و فرکانس امواج را تغییر داد.

دلایل استفاده از شاک ویو تراپی

در بهترین کلینیک شاک ویو تراپی تهران

این درمان بافت آسیب دیده شما را با امواج ضربه ای کالیبره شده دقیق هدف قرار می دهد، که حباب های میکروسکوپی را می ترکاند و جریان خون، فعالیت سلول های بنیادی و تولید آنزیم های تسکین دهنده درد را در ناحیه تحت درمان افزایش می دهد. شاک ویو برای تسکین درد پس از درمان و تشویق به بازسازی طولانی مدت بافت و عادی سازی استفاده می‌شود. امواج ضربه ای از دو طریق درد را کاهش می دهند: با تولید ماده P و با تحریک بیش از حد گیرنده های درد. به طور کلی، بدن می تواند بافت های آسیب دیده را با شاک ویو تراپی بهبود بخشد.

شاک ویو (2)

شاک ویو تراپی چگونه انجام می‌شود؟

در بهترین کلینیک شاک ویو تراپی شمال تهران

شاک ویو تراپی شمال تهران (2)

مزایای شاک ویو تراپی

شاک ویو تراپی تهران (3)

بهترین کلینیک شاک ویو تراپی شمال تهران

کلینیک فیزیوتراپی رادین، واقع در اقدسیه تهران، یکی از بهترین و مجهزترین کلینیک‌های فیزیوتراپی در تهران است. این کلینیک دارای تمامی خدمات درمانی فیزیوتراپی برای درمان تمام آسیب‌های اسکلتی، مفصلی و عضلانی است و این خدمات را به بهترین شکل به مراجعین عرضه می‌کند.

کلینیک فیزیوتراپی رادین به عنوان یکی از بهترین مراکز شاک ویو تراپی شمال تهران به شمار می‌رود و همه روزه تعداد زیادی از مراجعین از خدمات شاک ویو تراپی و اولتراسوند این مجموعه استفاده میکنند

برخی آسیب‌ها و بیماری‌های قابل درمان با شاک ویو تراپی

شاک ویو کف پا

التهاب کف پا

درد در پاشنه و بالای پا علامت اصلی فاسییت است که التهاب بافت فیبری کف پا است. استفاده زیاد از ورزش هایی مانند پیاده روی، دویدن و حتی ایستادن طولانی مدت ممکن است علت این بیماری باشد. پوشیدن کفش هایی که به اندازه کافی قوس شما را پشتیبانی نمی کنند یا از پاهای شما محافظت نمی کنند حتی می‌تواند باعث التهاب کف پا شود. یک درمان موثر و غیر تهاجمی برای التهاب کف پا، شاک ویو تراپی تهران است.

تاندیوپاتی زانو

تاندیوپاتی کشکک اصطلاحی است که برای توصیف آسیب به تاندونی است که استخوان درشتی را به کشکک وصل میکند. این بیماری اغلب به عنوان “زانوی جامپر” شناخته می شود، معمولا ورزشکارانی را که ورزش آنها شامل پرش منظم است، تحت تاثیر قرار می دهد و محل درد جلوی زانو است. از سوی دیگر، تاندونوپاتی کشکک می تواند افرادی را که ورزش های پرشی انجام نمی دهند نیز مبتلا کند. فیزیوتراپیست با تشویق روند بهبود طبیعی بدن و به کارگیری تمرینات توانبخشی برای افزایش ظرفیت باربری تاندون، می تواند تاندیوپاتی کشکک زانو را با موفقیت درمان کند.

شاک ویو زانو
شاک ویو مچ پا

تاندون آشیل مچ پا

درد، تورم و ضخیم شدن بافت پشت پاشنه و ساق پا از علائم تاندیوپاتی آشیل  مچ پا است. افزایش فعالیت های بارگذاری، مانند دویدن سریعتر یا راه رفتن در زمین های شیب دار، اغلب علت آن است. شاک ویو تراپی و تمرینات تقویت تاندون آشیل می تواند به کاهش درد کمک کرده و امکان بازگشت به فعالیت عادی را فراهم کند.

برخی آسیب‌ها و بیماری‌های قابل درمان با شاک ویو تراپی

شاک ویو کف پا

التهاب کف پا

شاک ویو زانو

تاندیوپاتی زانو

شاک ویو مچ پا

تاندون آشیل مچ پا

درد، تورم و ضخیم شدن بافت پشت پاشنه و ساق پا از علائم تاندیوپاتی آشیل  مچ پا است. افزایش فعالیت های بارگذاری، مانند دویدن سریعتر یا راه رفتن در زمین های شیب دار، اغلب علت آن است. شاک ویو تراپی و تمرینات تقویت تاندون آشیل می تواند به کاهش درد کمک کرده و امکان بازگشت به فعالیت عادی را فراهم کند.

فرم رزرو آنلاین نوبت

میتوانید از طریق فرم زیر برای شاک ویو تراپی شمال تهران مشاوره دریافت نمایید.

ارتباط با بهترین کلینیک شاک ویو تراپی تهران

تمام تلاش مجموعه ما سلامتی شما هموطن گرامی میباشد. چناچه پس از مطالعه این صفحه تمایل به مراجعه به بهترین کلینیک شاک ویو تراپی شمال تهران، کلینیک فیزیوتراپی رادین را دارید میتوانید از راههای ارتباطی زیر استفاده نمایید.

آدرس فیزیوتراپی رادین

در نقشه گوگل

google map

آدرس کلینیک فیزیوتراپی رادین: اقدسیه، موحد دانش، عزت انتظامی، خیابان آستان، بن بست ندا پلاک 2