half logo

بهترین آب درمانی تهران

آب درمانی تهران؛ یکی از متعدد‌ترین سوالاتی است که توسط بیماران و مراجعین فیزیوتراپی درباره آب درمانی پرسیده می‌شود، این است که بهترین آب درمانی تهران کجاست و چه شرایطی باید داشته باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که با توجه به شرایط سخت نگهداری از استخرهای آب درمانی در تهران، تعداد محدودی از کلینیک‌های فیزیوتراپی هستند که از امکانات کامل و با کیفیت آب درمانی برخوردار هستند و این خدمات را به مراجعین خود ارائه میکنند.

کلینیک فیزیوتراپی رادین که یکی از بهترین فیزیوتراپی تهران شناخته میشود، یکی از بهترین استخر‌های آب درمانی شمال تهران را در این مرکز درمانی فراهم کرده است و برای استفاده جهت فیزیوتراپی آب درمانی به مراجعین خود ارائه میکند.

آب درمانی تهران، بهترین آب درمانی تهران، آب درمانی اقدسیه

استخر آب درمانی در تهران باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

مجموعه‌ای از تمرین‌ها، حرکات و روش‌های فیزیوتراپی که در استخر آب درمانی انجام می‌شوند، به عنوان آب درمانی یا به زبان انگلیسی هیدروتراپی شناخته می‌شوند، هدف از این حرکات، این است تا به بیماران کمک کند، درد کمتری داشته باشند، عضلات قوی‌ تری بسازند و گردش خون را بهبود بخشد.یکی از ویژگی های مهم استخرهای آب درمانی این است که ورزش های آب درمانی، در استخر آب با دمای  بین 33 تا 36 درجه انجام شوند.

همچنین مهم است که استخر آب درمانی مورد نظر دارای امکانات کامل درمانی باشد تا در روند بهبود اختلالی ایجاد نشود. تاکید آب درمانی تا حد زیادی بر حرکت آرام و ثابت است. ورزش در محیط آب موفقیت آمیزتر از حالت خشک است، به همین دلیل است که آب درمانی، که به عنوان فیزیوتراپی در آب نیز شناخته می‌شود، بسیار مفید است.

بیشتر درباره آب درمانی بخوانید…

محیط بهترین استخر آب درمانی تهران

بهترین آب درمانی تهران

در استخر آب درمانی رادین با بهره‌گیری از بروز‌ترین امکانات درمانی و با حضور فیزیوتراپیست‌ها و مربیان آب درمانی حرفه‌ای و با تجربه، در فضایی آرام و دلنشین، خدمات درمانی و ارتقای سلامت اسکلتی و عضلانی و خدمات کامل آب درمانی به بهترین شکل به مراجعین عزیز ارائه می‌شود.

نمایش ویدیو درباره بهترین آب درمانی تهران

بهترین آب درمانی شمال تهران

کلینیک فیزیوتراپی رادین یکی از معدود مراکز درمانی میباشد که از امکانات کامل فیزیوتراپی آب درمانی شمال تهران بهره‌مند است.

آب درمانی رادین به سبب داشتن امکانات کامل و کادر و مربیان حرفه‌ای به عنوان بهترین آب درمانی تهران شناخته میشود.

بهترین آب درمانی شمال تهران، آب درمانی تهران، آب درمانی در تهران، آب درمانی رادین، آب درمانی اقدسیه، بهترین استخر آب درمانی تهران

متین نادری

متین نادری

ماسور، مربی حرکات اصلاحی و مربی آب درمانی بانوان در بهترین مرکز آب درمانی تهران، آب درمانی رادین میباشد.

فواید آب درمانی

گالری ویدیو آموزشی آب درمانی

تردمیل و دوچرخه در فیزیوتراپی آب درمانی

تردمیل در آب، تردمیل در استخر آب درمانی

زمانی که بیمار حس درد و آسیب در اندام تحتانی دارد، نیاز است که تمرینات فیزیوتراپی خود را در حالت بی وزنی انجام دهند.

انجام تمریناتی مثل دوچرخه و تردمیل باعث بیشتر شدن درد فرد می‌شود، اما در حالت بی وزنی داخل آب این آسیب حذف شده و فرد می‌تواند به راحتی این تمرینات را انجام دهد.

همچنین گرما و خواص آب نیز در روند درمان و بهبودی فرد تاثیر گذار است و باعث بیشتر شدن جریان خون در مفاصل بدن می‌شود.

درباره کلینیک فیزیوتراپی رادین

کلینیک فیزیوتراپی رادین یکی از بهترین کلینیک فیزیوتراپی تهران میباشد. در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین، واقع در اقدسیه تهران، با استفاده از بروز‌ترین امکانات درمانی و با حضور همکاران فیزیوتراپیست با تجربه، و کادر درمانی مجرب و حرفه‌ای، در فضایی آرام و دلنشین ارائه کننده خدمات درمانی و ارتقای سلامت در حوضه اسکلتی و عضلانی هستیم.

فرم رزرو آنلاین نوبت

میتوانید از طریق فرم زیر اقدام به مشاوره و رزرو نوبت برای آب درمانی تهران نمایید.

آدرس فیزیوتراپی آب درمانی شمال تهران

 در نقشه گوگل

google map

آدرس کلینیک فیزیوتراپی رادین: اقدسیه، موحد دانش، عزت انتظامی، خیابان آستان، بن بست ندا پلاک 2

5 26 رای ها
امتیاز این مطلب
guest

5 نظرات
بیشترین رأی
تازه‌ترین قدیمی‌ترین
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mona
mona
20 روز قبل

تجربه شخصی من در مورد استخر آب درمانی کلینیک رادین عالی بود واقعا پرسنل محترم و دلسوز بودن از ابتدا که مراجعه کردم برای استخر آب درمانی توسط دکتر دهقانی ویزیت شدم و همچنان که در حال آب درمانی هستم واقعا نتیجه گرفتم و درد زانو هام کاهش پیدا کرد، مربی خانم به اسم متین نادری هم خیلی با حوصله هستند، خلاصه برای کسایی که دنبال استخر آب درمانی هستند این نظر رو دادم که شاید کمکی بهشون باشه. معید باشید

سروش
سروش
1 ماه قبل

اون آب درمانی واقعی که میگن فقط اینجا داره، اینجا واسه مراجعینش ارزش بالایی قائل هست، یه مربی فوق العاده حرفه ای از اول تا آخر آب درمانی همراهیتون میکنه و بهترین وسایل آب درمانی رو دارند

shahab
shahab
1 ماه قبل
پاسخ به  سروش

منم تجربه خیلی خوبی تو این کلینیک داشتم و آب درمانی خیلی خوبی دارند

somaye tehrani
somaye tehrani
1 ماه قبل

واقعا بهترین آب درمانی تهران اینجاست، خیلی خدمات جامع و کاملی به من دادند

ریحانه
ریحانه
14 روز قبل

برای آب درمانی دیسک کمر به این کلینیک مراجعه کردم و بعد از 15 جلسه آب درمانی و فیزیوتراپی زیر نظر دکتر دهقانی گز گز پاهام برطرف شد. برخورد پرسنل فیزیوتراپی رادین خیلی عالی بود و یک سری از خدمات فیزیوتراپی رو هم با بیمه برای من انجام دادند. از این مجموعه متشکرم

فرم رزرو نوبت و مشاوره