متد‌های درمانی در کلینیک فیزیوتراپی رادین

استفاده از جدیدترین و موثرترین دستگاه‌ها و متد‌های فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی رادین

متخصصان فیزیوتراپ رادین میتوانند همه آسیب های اسکلتی و عضلانی مثل دیسک کمر و گردن، مشکلات شانه، دردها و آسیب های لگنی، دردهای مفصلی زانو و اختلالات حرکتی که در دست‌ها رخ میدهند را با روش‌ها و متدهای جدید مثل مگنت تراپی، لیزر درمانی، ماساژ درمانی، آب درمانی و شاک ویو تراپی درمان کنند. بنابراین اگر کمر درد دارید یا درد مزمن گردن و مچ دست نمی‌گذارد به درستی کار کنید؛ حتما با کلینیک فیزیوتراپی رادین تماس حاصل فرمایید تا با افتخار بتوانیم در این زمینه به شما یاری رسانیم و از مشاوره بهترین متخصصان در بهترین فیزیوتراپی تهران بهرمند شوید.

لیزر پرتوان

لیزرهای درمانی که در موارد مورد نیاز پزشکی و در کلینیک‌های فیزیوتراپی استفاده می‌شوند، انرژی را از روی پوست به زیر آن و روی مفاصل و عضلات بدن انتقال می‌دهند تا به بافت‌های ‌درونی و دردناک تماس پیدا کنند، این روش تهاجمی نیست و به بافت‌هایی که در مسیر عبور این لیزر هستند و همچنین بافت‌های سالم آسیبی نمی‌رسد.

مگنت تراپی

مگنت تراپی روشی درمانی است که در آن از میدان‌ها و امواج مغناطیسی برای درمان بیماری‌ها و تسکین درد بیمار استفاده می‌شود. در این روش، مگنت‌هایی در نزدیکی بدن قرار می‌گیرند تلا روند ترمیم استخوان‌ها سریع‌تر انجام شود، درد تسکین پیدا کند و یا تأثیرات دیگر آن مشاهده شود. پزشکان معمولا این روش را به عنوان درمانی کارامد برای اختلالات مفاصل مانند رماتیسم مفصلی و مشکلات کمر مثل بیرون زدگی دیسک کمر به بیماران خود پیشنهاد می‌کنند.

تکارتراپی

تکار تراپی

تکار تراپی یک روش درمانی در مراکز فیزیوتراپی است، این روش درمانی با استفاده از دستگاه تکار انجام می‌شود. این روش درمانی در درمان بسیاری از اختلالات و آسیب‌های مختلف بدن انسان در ناحیه مفاصل و استخوان‌ها، ستون فقرات، عضلات و …کاربرد دارد. دستگاه تکار باتاباندن امواج رادیویی به بافت‌های آسیب دیده و تحریک فرایند‌های درمانی طبیعی بدن روند بهبود را بدون نیاز به انجام عمل‌های جراحی فعال می‌کند.

کامپرشن تراپی

تکارتراپی