بهترین فیزیوتراپی تهران، کلینیک فوق تخصصی رادین

ما در این مطلب کلیه خدمات کلینیک فیزیوتراپی رادین که یکی از بهترین فیزیوتراپی تهران میباشد را به اختصار برای شما معرفی خواهیم کرد. کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین، واقع در اقدسیه تهران، با استفاده از بروز‌ترین امکانات درمانی و کادر درمانی مجرب و حرفه‌ای، در فضایی آرام در خدمت شماست.

نمایش ویدیو درباره بهترین فیزیوتراپی تهران
نمایش ویدیو درباره بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

اهمیت تمرین درمانی

بهترین فیزیوتراپی تهران

تمرين درمانی در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران مرکز فیزیوتراپی رادین.

يكي از مهمترين بخش هاي درمان در فيزيوتراپي، تمرين درماني يا مكانو تراپی ميباشد كه اين تمرينات توسط فيزيوتراپيست با علم و تجربه ي خود نسبت به بيماري يا آسيبي كه فرد مراجعه كننده دارد، طراحي ميشود و در جلسات مختلف فيزيوتراپي توسط بيمار انجام ميشود.

نمایش ویدیو درباره بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

آب درمانی شمال تهران

بهترین آب درمانی تهران

کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین یکی از بهترین خدمات در زمینه آب درمانی شمال تهران میباشد که با کیفیت ترین خدمات و بهترین آب درمانی تهران را در محیطی آرام به شما ارائه خواهد داد. آب درمانی یکی از روش‌های انجام فیزیوتراپی است و باعث میشود فرایند فیزیوتراپی مفیدتر و بهتر انجام شود. برای اطلاعات بیشتر نیز میتوانید برگه بهترین آب درمانی تهران را مطالعه نمایید. و اقدام به رزرو نوبت آب درمانی تهران نمایید.

نمایش ویدیو درباره بهترین آب درمانی تهران

آشنایی با بهترین فیزیوتراپی تهران

کلینیک فیزیوتراپی رادین یکی از مجهز ترین کلینیک های فیزیوتراپی تهران ، پذیرای شما سروران عزیز با ظرفیت ۳۰۰ نفر در روز می باشد.

The hands that care

چرا فیزیوتراپی رادین؟

نمایش ویدیو درباره آشنایی بهترین فیزیوتراپی تهران

دستانی که درمان میکنند!

نمایش ویدیو درباره آشنایی با بهترین فیزیوتراپی در شهر تهران

متد های درمانی کلینیک
در بهترین فیزیوتراپی تهران

استفاده از جدیدترین و موثرترین دستگاه‌ها و متد‌های فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی رادین

متخصصین فیزیوتراپی رادین  در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران میتوانند همه آسیب های اسکلتی و عضلانی مثل دیسک کمر و گردن، مشکلات شانه، دردها و آسیب های لگنی، دردهای مفصلی زانو و اختلالات حرکتی که در دست‌ها رخ میدهند را با روش‌ها و متدهای جدید مثل مگنت تراپی، لیزر درمانی، ماساژ درمانی، آب درمانی و شاک ویو تراپی درمان کنند.

نمونه فیلم های خدمات ارائه شده در
بهترین فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی
در بهترین فیزیوتراپی تهران Physiotherapy with insurance

فیزیوتراپی با بیمه تکمیلی در فیزیوتراپی رادین اقدسیه

کلینیک فیزیوتراپی رادین جهت رفاه حال مراجعینی که قصد استفاده از بیمه تکمیلی برای انجام خدمات فیزیوتراپی را دارند اقدام به عقد قرارداد با بیمه گذاران مختلف نموده است. کلینیک فیزیوتراپی رادین برای ارائه خدمات خود طرف قرارداد با بیمه تکمیلی آسیا و بیمه بانک رفاه میباشد.

کلینیک فیزیوتراپی رادین در حال حاضر پذیرای افراد دارای بیمه آسیا و بیمه بانک رفاه میباشد.

نحوه استفاده از فیزیوتراپی با بیمه آسیا

فیزیوتراپی در منزل تهران

فیزیوتراپی در خانه تهران

فیزیوتراپی در منزل تهران در خانه

یکی از خدمات کلینیک فیزیوتراپی رادین فیزیوتراپی در منزل است. تیم ما در جهت رفاه حال بیمار تمامی تجهیزات مورد نیاز را برای درمان در منزل بیمار انتقال میدهد. همچنین فیزیوتراپی رادین امکان انتقال دستگاه های فیزیوتراپی را نیز به منزل و خانه شما دارد. ویزیت در منزل تخصص ماست. با توجه به تعداد بالای ویزیت هایی که داریم توانسته ایم یک تیم مجرب متشکل از فیزیوتراپیست های آقا و خانم در تمامی مناطق تهران و شهرهای اطراف داشته باشیم. و به شما عزیزان هموطن خدمت رسانی کنیم.

در حال حاضر کلیه خدمات فیزوتراپی در منزل تهران؛ در تمامی مناطق شهر تهران توسط کادر فیزیوتراپیست کلینیک رادین با هماهنگی قبلی قابل رزرو و ارائه میباشد.

چه خدماتی در کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی رادین ارائه می‌شود؟
خدمات بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

فیزیوتراپی گردن در بهترین فیزیوتراپی در تهران، یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای درمان درد مزمن و شکستگی گردن میباشد.

لیزر درمانی گردن درد، لیزرتراپی یکی از تاثیرگذارترین, و بهترین متدهای درمان درد ها و مشکلات گردن و ستون فقرات است با توجه به عمق نفوذی که لیزر در بدن و بافت آسیب دیده دارد میتواند فرایند های درمانی را در بخش های آسیب دیده حتی در عمق بافت فعال کند. در کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی رادین از روش‌ها و تمرینات خاصی برای کاهش درد گردن استفاده می‌شود. این برنامه به تشخیص فیزیوتراپ میسر است که برای افراد مختلف متفاوت باشد.

فیزیوتراپی لگن در بهترین فیزیوتراپی تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

فیزیوتراپی کف لگن در بهترین فیزیوتراپی تهران، مجوعه ما برای درمان دردهای ناشی از ناحیه لگنی غالبا بعد از ارزیابی اولیه، یک تارگت درمانی مناسب با شرایط و شرح حال بیمار را تنظیم میکنند. درمان غیرفعال مثل استفاده از گرما درمانی و کمپرس یخ ممکن است در کوتاه مدت برای کاهش درد لگن تاثیرگذار باشد.

درمان درد کف لگنی با شاک ویو،  شاک ویو تراپی یک متد غیر جراحی و ایمن، غیر تهاجمی و سریع برای درمان بیماری های ارتوپدی سطحی است. این متد درمانی شرایطی را برای بیمار مهیا میکند که احساس راحتی داشته باشد.

فیزیوتراپی کمر در بهترین فیزیوتراپی تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

فیزیوتراپی کمر در بهترین فیزیوتراپی تهران، در مرکزفیزیوتراپی رادین از دو روش برای فیزیوتراپی کمر استفاده می‌شود. روش اول فیزیوتراپی منفعل است که شامل استفاده از کمپرس گرم، کمپرس یخ و تحریک الکتریکی می‌شود؛ و روش دوم فیزیوتراپی فعال است که بر روی تمرینات خاص و کششی تمرکز دارد. برای درمان بیشتر کمردردها، ورزش فعال محور برنامه فیزیوتراپی است.

فیزیوتراپی دیسک کمر یکی از مهم‌ترین خدماتی میباشد که در مرکز ما ارائه میشود و مراجعه کنندگان زیادی به کمک این خدمات موفق به درمان دیسک کمر خود بدون جراحی و کنترل علائم مربوط به آن میشوند.

فیزیوتراپی زانو در بهترین فیزیوتراپی تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

اختلالات و آسیب‌­های زانو در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران، آسیب زانو می­تواند فعالیت‌­های عادی و روزانه فرد را دچار مختل کند. از علت‌­های اصلی آسیب و درد مفصل زانو، آرتروز (تخریب مفصل زانو)، التهاب بافت‌های نرم (بورسیت و تاندونیت زانو ) و شکستگی استخوان و آسیب مینیسک می­‌باشند.

فیزیوتراپی زانو با استفاده از روش­‌های نوین در کاهش درد و بهبود عملکرد زانو نقش اصلی درمان را ایفا می‌­کند. ما در کلینیک فیزیوتراپی رادین اختلالات و آسیب های زانو را به دقت بررسی میکنیم و بهترین متد درمانی را برای شما در پیش خواهیم گرفت.

فیزیوتراپی پا در بهترین فیزیوتراپی تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

در کلینیک فوق تخصصی فیزیوتراپی رادین ابتدا میزان درد، دامنه حرکتی پا، قدرت عضلات پا، توانایی حفظ تعادل و ثبات زانو  و همچنین در بیمار ارزیابی میشود. برنامه درمانی فیزیوتراپی فرد آسیب دیده به وضعیت بدنی بیمار قبل و بعد از آسیب وارد شده بستگی دارد و نحوه انجام فیزیوتراپی پا با توجه به وضعیت بدنی هر فرد می تواند متفاوت باشد. به طور کلی می توان گفت، برنامه فیزیوراپی به 3 بخش استفاده از دستگاه ها، درمان دستی و تمرین درمانی تقسیم میشود.

متدهای متنوع و مختلفی از جمله  با توجه به شرایط و شرح حال بیمار در کلینیک فیزیوتراپی رادین به شما ارائه خواهد شد.

درای نیدلینگ در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

درای نیدلینگ در فیزیوتراپی و توانبخشی برای درمان بیماری‌های مزمن سیستم اسکلتی عضلانی کاربرد دارد. Dry needling درد و محدودیت‌های حرکتی ناشی از بیماری‌های اسکلتی را کاهش ‌میدهد. با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک، نقاط تحریک‌پذیری بالا به نام تریگر پوینت در عضلات مورد هدف قرار میگیرند. درای نیدلینگ میتواند درد سیستم عضلانی را کاهش دهد. این متد  در درمان آسیب‌های ارتوپدی، جراحی‌ها، آسیب‌های ورزشی و علائم حسی تاثیر بسزایی دارد. ما در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران متد درمانی درای نیدلینگ را با بهترین کیفیت درمانی به شما هموطن عزیز ارائه خواهیم داد.

آب درمانی در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران radinphysio.com

در بهترین فیزیوتراپی شمال تهران

آب درمانی واقعی در بهترین فیزیوتراپی تهران، كلينيك فيزيوتراپی رادين آبدرمانی براي طيف گسترده اي از مشكلات حركتي راهكار مناسبی براي درمان ميباشد . متخصص فيزيوتراپی با تشخيص درست و طراحي تمرينات مناسب به شما كمك ميكند تا درمان موثری داشته باشبد.

سيستم تصفيه آب در اين مجموعه، بهداشتي ترين حالت آب را ايجاد ميكند با دستگاههاي: تزريق ازن، اشعه ي يو وی، كلر زن خطی، تصفيه شنی

برای اطلاعات بیشتر در مورد فواید آب درمانی کلیک نمایید

بهترین مگنت تراپی شمال تهران

مگنت تراپی یکی از بهترین روش‌های درمانی جایگزین برای بسیاری از اختلالات و آسیب ها است. این متد درمانی باعث به بهبود عملکرد اندام‌های آسیب دیده می‌شود، درنتیجه نیازی به جراحی و تجربه عوارض بعد از آن نخواهید داشت. در این متد درمانی، بیمار بیهوش نمیشود و بعد از مگنت تراپی میتواند به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهد.

فرکانس امواج، بلندی یا شدت موج‌ها، مدت زمان و مسیر میدان از پارامترهای موثر بر نتیجه این فرایند درمانی هستند. با استفاده از مغناطیس درمانی، جریان خون در مویرگ‌ها افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه مواد زائدی مانند لاکتیک اسیدها دفع میشوند که تاثیر مثبتی بر کاهش دردهای مفصلی و عضلانی دارند.

ارتباط با بهترین فیزیوتراپی در تهران
کلینیک فیزیوتراپی رادین

تمام تلاش مجموعه ما سلامتی شما هموطن گرامی میباشد. چناچه پس از مطالعه این صفحه تمایل به مراجعه به بهترین فیزیوتراپی شمال تهران، کلینیک فیزیوتراپی رادین را دارید میتوانید از راههای ارتباطی زیر استفاده نمایید.

فرم رزرو آنلاین نوبت

میتوانید از طریق فرم زیر اقدام به مشاوره و رزرو نوبت در بهترین فیزیوتراپی تهران نمایید.

آدرس فیزیوتراپی شمال تهران

در نقشه گوگل

google map

آدرس کلینیک فیزیوتراپی رادین: اقدسیه، موحد دانش، عزت انتظامی، خیابان آستان، بن بست ندا پلاک 2

sara
25 روز قبل

یکی از بهترین فیزیوتراپی های تهران هستن، هم متخصص هستن هم برخورد خوب، منظم، تمیز در کل عالی هستن

پژمان تهرانی
25 روز قبل
پاسخ به  sara

کاملا باهات موافقم

سروش
24 روز قبل

آب درمانی این کلینیک معجزه میکنه، به شخصه از دکتر دهقانی تشکر میکنم که از ابتدا تا زمانی که درمان شدم حمایت کردند.

شیما زتگنه
21 روز قبل

تجربه درمان با فیزیوتوتراپی واقعی طبق اصول علمی رو تو این کلینیک تجربه کردم و واقعا کلینیک تمیز و مرتبی هست

زهرا اسدبیگی