دستانی که درمان می‌کنند

در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین، واقع در اقدسیه تهران، که یکی از بهترین فیزیوتراپی تهران شناخته میشود، با استفاده از بروز‌ترین امکانات درمانی و با حضور همکاران فیزیوتراپیست با تجربه، و کادر درمانی مجرب و حرفه‌ای، در فضایی آرام و دلنشین ارائه کننده خدمات درمانی و ارتقای سلامت در حوضه اسکلتی و عضلانی هستیم.

دکتر محمد دهقانی فیزیوتراپی رادین

خدمات درمانی کلینیک

استفاده از جدیدترین و موثرترین دستگاه‌ها و متد‌های فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی رادین

تعداد کلینیک‌های فیزیوتراپی که از امکانات کامل برای انجام فیزیوتراپی در آب برخوردار باشند، انگشت شمار است، کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رادین، یکی از مجهز‌ترین و کامل ترین کلینیک‌های فیزیوتراپی تهران در زمینه آب درمانی است.

کادر درمانی کلینیک فیزیوتراپی رادین

کلینیک فیزیوتراپی رادین مفتخر است تا با حرفه‌ای ترین و مجرب ترین فیزیوتراپیست‌ها، ماسور‌ها و مربیان همکاری داشته باشد.

حرفه‌ای‌ها به ما اعتماد دارند

درمان و بهبودی تمامی آسیب‌ها و اختلالات اسکلتی و عضلانی با استفاده از بروزترین متد‌ها و دستگاه‌های فیزیوتراپی در بهترین فیزیوتراپی تهران

کلینیک فیزیوتراپی رادین

مقالات آموزشی ما

فیزیوتراپی صدای مفاصل یا کریپتوس (Crepitus) چیست؟ 7 روش درمان

زمان مطالعه: 10 دقیقه فیزیوتراپی صدای مفاصل یا کریپتوس (Crepitus) راه درمانی است برای عارضه‌ای که به عنوان “صدای خرد شدن” یا “صدای خراشیدن” شناخته میشود. این صداها ممکن است در زمان حرکت مفصل شنیده شوند و در برخی از موارد همراه با درد یا عدم راحتی باشند.

در رفتگی مفصل لگن، فیزیوتراپی در رفتگی مفصل لگن

زمان مطالعه: 9 دقیقه در رفتگی مفصل لگن چگونه است و فیزیوتراپی در رفتگی مفصل لگن چگونه انجام می‌شود؟ در رفتگی مفصل لگن یا Dislocation of the hip joint، یک وضعیت ناهنجار است که در آن سر استخوان ران از محفظه‌ی مفصل لگن خارج می‌شود. این ممکن است به صورت جزئی یا کامل رخ دهد.

آب درمانی چیست؟ چه فوایدی دارد؟

زمان مطالعه: 4 دقیقه آب درمانی یا به زبان انگلیسی (Hydrotherapy) مجموعه حرکات، تمرینات و تکنیک‌های فیزیوتراپی است که در آب برای کم کردن درد فرد بیمار، تقویت عضلات و همچنین بالا بردن شدت گردش خون انجام می‌شود. آب درمانی شامل تمریناتی است که در یک استخر آب با دمای بین ۳۳ تا ۳۶ درجه انجام می‌گیرد. آب درمانی بیشتر بر روی حرکات آهسته و متداوم تمرکز دارد.

فیزیوتراپی فک چیست؟

زمان مطالعه: 6 دقیقه در فیزیوتراپی فک، هدف اشکالات گیجگاهی فک، آرامش فک و صورت و آزادسازی عضلات سفت شده و بافت‌های آسیب دیده است. همچنین، فیزیوتراپی فک قسمت مهمی از بهبودی جراحی اختلالات مفاصل فک و صورت است، زیرا به حداقل رساندن آسیب‌های بافتی و انقباض عضلات کمک می‌کند. به همین علت، پزشک معالج با بررسی علائم آسیب‌های فک شما، فیزیوتراپی فک را به شما توصیه می‌کند.